01 januari was een heugelijke dag! Niet alleen om het feit dat er een heel nieuw jaar op ons stond te wachten, maar ook door de “geboorte” van Groenendijk Events! In dit nieuwe artikel, vertel ik je alle ins en outs over ons “kindje” dat nu alweer ruim 1 maand oud is! Benieuwd? Lees dan zeker even verder!
Lars en ik hebben allebei een hobby, waarmee we op kleine schaal een gering bedrag verdienen, die we beiden zo goed als mogelijk gelijk weer investeren in deze hobby. Bij Lars is dat zijn drive-in-show, bij mij zijn dat mijn, inmiddels beroemde, hapjes. Omdat dit kleinschalig is en we er nauwelijks aan verdienen, stonden we er lange tijd niet bij stil om dit anders te gaan doen, dan dat we het tot dan toe deden. Toen daar, voor ons heel onverwachts, op eens een berg aan positieve reacties op onze zelfgemaakte LOVE-letters (van de bruiloft) bij kwamen, hadden we toch het gevoel dat we het anders aan moesten gaan pakken. Er ontstond daardoor een idee voor een eigen bedrijf, zodat we in ieder geval met een gerust hart onze werkzaamheden, alsmede het verhuren van de letters, voort konden zetten.
Op 22 december hadden we een afspraak bij de kamer van koophandel en schreven we ons bedrijf in. Door de feestdagen die voor de deur stonden en een periode van verwerking, zouden we vanaf 01 januari een officieel bedrijf zijn, het nieuwe jaar kon niet mooier beginnen! 🙂
Er volgde een periode van veel uitzoek werk en het opzetten van de administratie. Want dat het niet alleen maar leuk is, kwamen we snel achter! Gelukkig valt het werk, als je het bijhoudt, best mee. En ik heb sowieso makkelijk praten, want gelukkig heeft Lars besloten voorlopig alle administratieve taken op zich te nemen. 🙂
Binnen ons bedrijf “Groenendijk Events”, zijn zoals je hierboven kon lezen een aantal “takken” vertegenwoordigt. Graag stel ik de verschillende onderdelen even aan jullie voor:
Partycatering
Mijn HapjesVanSam vallen onder deze noemer! Graag verzorg ik de hapjes en/of broodjes voor je verjaardag, babyshower/borrel, jubileum, bruiloft, bedrijfsopening of ander evenement! Van vaste pakketten tot een geheel op maat zelf samengesteld pakket, bij mij kun je werkelijk waar alle kanten op!
Zoals begrijpelijk, staat er sinds 1 januari een nieuwe prijslijst online (te bereiken via de catering button bovenin deze pagina), met nieuw berekende prijzen. Deze zijn, in tegenstelling tot wat de meeste denken, niet alleen maar omhoog gegaan, aangezien wij nu verplicht zijn 21% BTW te rekenen, door de verlaagde inkoopprijs van sommige producten, waar wij nu passen hebben van een aantal groothandels, zijn de prijzen van enkele individuele hapjes (uit SamOpMaat) naar beneden gegaan.
Ook is zowel het broodjes- als hapjesassortiment uitgebreid met een aantal nieuwe soorten en hebben er helaas in het hapjesassortiment ook een paar hapjes, door gebrek aan populariteit, het veld moeten ruimen…
Inmiddels is de eerste bestelling in het nieuwe jaar alweer achter de rug en hebben we een klant en haar verjaardagsgasten erg blij kunnen maken. Uiteraard hoop ik dat daar nog veel meer mensen bij komen, die gaan genieten van de hapjes die Lars en ik samen voor hen mogen maken! ♥
Drive-in-show
Onder deze noemer valt Goedkope DJ, de trots van Lars! Met inmiddels een berg aan licht- en geluidsapparatuur waar je u tegen zegt, tovert hij steevast ieder feest of evenement om in een swingend succes! Hij is het bewijs dat goedkoop geen duurkoop hoeft te zijn en het betalen van de hoofdprijs echt niet nodig is om een knal avond te hebben!
Voor zowel een volwaardige drive-in-show met dj en apparatuur, alsmede de verzorging van geluid op een vergadering of bijeenkomst, ben je bij Goedkope DJ aan het juiste adres!
Verhuur
In deze categorie vallen uiteraard onze prachtige zelfgemaakte LOVE-letters! Natuurlijk waren wij trots op het eindresultaat en hoe ze schitterde op onze grote dag, maar dit succes hadden we echt niet verwacht! Inmiddels hebben de letters al op 1 andere bruiloft mogen blinken en ook voor de komende maanden staan er al een aantal boekingen in de agenda! Het geeft een onbeschrijfelijk gevoel van trots dat ze voor zoveel bruidsparen van waarde kunnen zijn en net dat beetje extra uitstraling aan een van de mooiste dagen uit hun leven kunnen geven! 😀
Naast de letters kun je bij ons ook terecht voor de verhuur van stoelen, stoelhoezen, statafels, statafelhoezen- en tops en overige decoratie of aankleding voor de zaal.
Voor de zekerheid zou ik het nog even uitleggen, alhoewel ik denk dat het eigenlijk geen uitleg meer behoeft:
Het totaalpakket wat wij kunnen leveren en waarmee wij ieder evenement tot een succes kunnen maken en de naam Groenendijk die wij nu beiden dragen, verklaart de naam van ons bedrijf; Groenendijk Events! 🙂
Voor meer informatie over onze diensten en de daarbij behorende prijzen, kun je terecht op onze website:
Ook zijn wij te vinden op Facebook, Instagram en Twitter!
Super leuk zeg hoop dat het daverend succes word maar dat geloof ik wel gefeliciteerdmet jullie bedrijf .
Gr Annie
Dat hopen wij ook! Dank je wel Annie! ?❤️